lauantai 21. tammikuuta 2012

Uusi vuosi, uudet kujeet

Niinhän sitä sanotaan, vaan vanhoilla kujeilla jatketaan puikot sauhuten.

 Tämmöisen neulesetin tein neitokaiselle joululahjaksi. Takin alkuperäinen ohje on tämä. Ainaoikeinneule vain kävi vähän tylsäksi kudottavaksi ja piti vähän kikkailla nostetuilla silmukoilla ja ainakin mun mielestäni lopputulos näyttää ihan hyvältä. Lankana tässä onpi Dropsin Lima.
Tämän hameen ohje löytyypi täältä. Hameen tein 2-3vuotiaan koolla mutta on vielä aivan liian iso meidän hoikkeliinille.

Nyt puikoilta löytyypi ketunvärisestä Dropsin Nepalista Mai, jonka ohje siis löytyy Kaikki lähti lapasesta-kirjasta. Ja sitten on yhdet pitkävartiset villasukat Novitan sukkalehdestä ja ... ja ... ja ... Noh, siinäpä ne tärkeimmät. Ensi kerralla taas enemmän.

2 kommenttia:

  1. Hei,
    Täällä kirjoittelee sinun kevään 2012 sny-ystäväsi. Kävin tässä työpäivän kesken vähän piipahtamassa ja katsomassa sinusta tietoja. Kylläpä täältä löytyikin hieno bogi. Hmmmm.... sitten vain mietintämyssyä päähän, miten voisin sinua ilahduttaa tässä kevään edetessä. Yhden tosi "ikävän" piirteen paljastan itsestäni nyt ja heti; minulla on tapana jättää asiat vähän viimetippaan, mutta aina olen kuitenkin aikataulun mukaan paketit saanut matkaan :)
    Sny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa,
      eipä se haittaa jos vähän viime tippaan jää kunhan paketit kuitenkin perille tulevat. Minä täällä kans mietiskelen mitä omalle salaiselle ystävälleni keksisin ekaan pakettiin. Pääasiassahan täältä mun blogista löytyy lasten neuleita kun meiltä löytyypi 2½-vuotias prinsessa joka tykkää hirmuisesti äidin tekemistä neuleista. Vähän väliä Pinja tulee ja näyttää jotain lankakerää: Äiti tee mulle tästä pipo tai jostain lehdestä: Pinja tahtoo tommosen. Ja äitihän tekee... Tykkään kyllä tehdä muitakin mutta lastenjutut on niin nopeita. Ilmoittelehan taas itsestäsi!

      Poista